Monday, May 25, 2015

Reisgenoten

Dit jaar (2015) is het 20 jaar geleden dat ik begonnen ben regelmatig columns te schrijven. Incidenteel had ik wel eens wat geschreven maar in 1995 werd ik gevraagd om iedere maand een bijdrage te schrijven in het maandblad van de ESK.
Een groot aantal van deze verhalen heb ik gebundeld en rond de jaarwisseling verspreid in 1997, 1998 en 2002 met een oplage van 75 tot 150 stuks per bundel.
Nu na 20 jaar leven deze verhalen voor mij nog steeds en het lijkt me een mooi moment om deze te gaan delen op een blog. Sommige verhalen zijn gedateerd, sommige zijn tijdloos. Voor mij in ieder geval een document van een periode.

De eerste bundel 'Food for thought' zal ik zo snel mogelijk helemaal plaatsen, daarna volgen de columns en korte verhalen uit de andere bundels een voor een.

Ook zullen nieuwe teksten een plek krijgen op dit blog.

No comments:

Post a Comment